Dissabte 22 de novembre, a les 22h, a Can Magarola

5 posts / 0 new
Log in or register to post comments Last post
Sat, 08/11/2008 - 16:15 #1
Tracer
Tracer's picture

Dissabte 22 de novembre, a les 22h, a Can Magarola

m'agradaria saber si aquesta activitat es exclusiva pels socis o si podria anar-hi cualsevol persona, en cas de poder anar-hi hauria de portar el teles? o es faria desde el observatori?

Sun, 09/11/2008 - 12:57
georgina
georgina's picture

Re: Dissabte 22 de novembre, a les 22h, a Can Magarola

Hola Tracer,

totes aquestes activitats que anunciem son obertes al públic en general. Les nostres activitats es fan sempre des de l'observatori, no obstant, si en algun moment canviem de lloc ja ho indicarem a l'anunciar l'activitat.

No cal portar cap telescopi ja que posem a disposició els del grup i alguns dels socis deixen els seus.

Esperem veuret per allà.

Georgina

Sun, 09/11/2008 - 14:38
rbosque

Re: Dissabte 22 de novembre, a les 22h, a Can Magarola

Hola!

A quina activitat us referiu? Normalment, les activitatsa Can Magarola les organitza l'Agrupació Astronò�ca d'Alella... És�lgujna en la que nosaltres també h�participem? Si és a�í, ñe�la�rimera notícia qu�en tinc...

Ramón

Ramón Bosque
Astronomia Amateur (3a edició): http://sites.google.com/site/ramonbosque

Mon, 10/11/2008 - 08:47
georgina
georgina's picture

Re: Dissabte 22 de novembre, a les 22h, a Can Magarola

Perdona Ramon,

la veritat és que no vaig llegir bé el títol. Com que estava juntament amb una pregunta anterior de les nostres activitats.

Però tens raó en comentar que les activitats de Can Magarola son cosa de l'Agrupació Astronomia d'Alella, ells són els responsables del observatori d'Alella.Nosaltres estem a Tiana.

Mon, 10/11/2008 - 16:39
Tracer
Tracer's picture

Re: Dissabte 22 de novembre, a les 22h, a Can Magarola

donç no se com m'he liat, disculpeu...
perdó ara ja se com m'he liat... podeu esborrar aquest post... merci