La serie Cosmos, amb el diari Publico
Hola a tothom,
A partit del proper dia 26, cada diumenge el diari Público donarà un DVD de la sèrie Cosmos. El periòdico i el DVD costaran 2 euros, tot i que anan a la web del diari es pot imprimir un cupó qu fa que descomptin un euro, només pel primer DVD.
Més informació: http://www.publico.es/cosmos/
Ramón
A partit del proper dia 26, cada diumenge el diari Público donarà un DVD de la sèrie Cosmos. El periòdico i el DVD costaran 2 euros, tot i que anan a la web del diari es pot imprimir un cupó qu fa que descomptin un euro, només pel primer DVD.
Més informació: http://www.publico.es/cosmos/
Ramón
dg., 26 set 2010 - 11:48
Re: La serie Cosmos, amb el diari Publico
Vaig a veure'l
astro.Isb1009
ds., 22 nov 2025 - 12:45
hola todos mi canal youtube…
yo tengo la serie cosmos de carl sagan vhs